سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Samsunga80

نظر

نسل دوم از ساعت های هوشمند هواوی توسط شرکت هواوی در سال 2019 روانه بازار شد. این کمپانی روند متفاوتی را نسبت به ساعت های هوشمند امروزی در پیش گرفته که علاوه بر امکانات ایده آلی که دارد با مجهز کردن این محصول به باتری شگفت انگیز عرصه رقابت را برای رقبای خود تنگ تر کرده است. در حال حاضر بیشتر شرکت های سازنده ساعت های هوشمند به دنبال باتری با عمر زیاد هستند که دغدغه اکثر کاربران مصرف کننده این محصولات می باشد، که ساعت هوشمند هواوی GT2 به خوبی از پس از این مشکل برآمده و با طراحی جذاب خود خیلی متمایزعمل کرده است.

اگر قصد خرید ساعت هوشمند هواوی Huawi GT2 را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که به خواندن این مقاله از سایت هاکان ادامه دهید تا با قابلیت ها و مشخصات این ساعت هوشمند آشنا شوید.

مشخصات ساعت هوشمند هواوی Huawei GT2

ساعت هوشمند ساخت شرکت هواوی با دو نسخه از GT2 در دو اندازه 46 و 42 میلیمتر ارائه شد که نظر بسیاری از کاربران به خود جلب کرد. این دستگاه از محصولات نسل جدید ساعت های هوشمند است که به سیستم عامل لایت OS مجهز شده و با نمایشگر OLED همیشه روشن می باشد. هواوی با تغییراتی و بهبود بخشیدن به ویژگی های این اسمارت واچ گزینه بسیار مناسبی برای خرید خواهد بود. پس ادامه این مطلب را بخوانید تا بیشتر با مشخصات این ساعت آشنا شوید.

مشخصات ساعت هوشمند هواوی Huawei GT2

طراحی ساعت هوشمند هواوی GT2

هواوی جی تی 2 با طراحی بدنه آن که از جنس پلاستیک و فلز ضدزنگ است و دارای وزنی معادل 41 گرم می باشد که تجربه جدیدی را برای شما رقم خواهد زد. از صفحه نمایش این دستگاه محافظ شیشه ای تخت که در کناره ها کمی خمیده شده، و روی آن اعدادی تعبیه کرده اند که زمان سنج 24 ساعته را نشان می دهد. هنگامی که تنظیمات را بر روی این حالت قرار می دهید عقربه ها مطابق این استاندارد نمایش داده می شود.

صفحه نمایش ساعت هوشمند هواوی GT2 از نوع OLED و لمسی با رزولوشن 454 در 454 می باشد. که وضوح و کیفیت مناسبی دارد و در زیر نور آفتاب نیز روشنایی خوانا و مناسبی را ارائه می دهد. قسمت کناری اسمارت واچ از دو دکمه برجسته استفاده شده که علاوه بر زیبایی خاصی که به دستگاه داده کارایی و عملکرد منحصر به فردی را به آن بخشیده است که با استفاده از دکمه بالایی آن برای امکانات و اپلیکیشن های پیش فرض مورد استفاده قرار می گیرد و بازگشت به منوی اصلی را نیز انجام می دهد. دکمه پایینی این ساعت هوشمند برای شخصی سازی دستگاه تعبیه شده تا بتوانید با تنظیمات دلخواه خود به هر قسمتی که انتخاب کرده اید بروید.

در زیر دکمه های جی تی 2 اسپیکر مونو جای گرفته و در سمت دیگر محل قرار گیری میکروفون بوده که برای برقراری مکالمه و حتی پخش موسیقی از آن استفاده می شود.

طراحی ساعت هوشمند هواوی GT2

صفحه نمایش ساعت هوشمند هواوی GT2

صفحه نمایش Huawei GT2 با دو اندازه 1.39 اینچ و 1.2 اینچ و همچنین نمایشگر OLED در تراکم پیکسلی 326 پیکسل که باعث وضوح قابل توجهی در آن شده روانه بازار شد. مقاومت این صفحه نمایش این ساعت هوشمند به دلیل دارا بودن 5ATM در برابر آب نفوذ ناپذیر است به عبارتی دیگری تا عمق 50 متری زیر آب از خود مقاومت نشان می دهد. پس شما کاربران عزیز می توانید با خیال راحت به شنا و دیگر فعالیت هایی که دستگاه را در معرض تماس با آب قرار می دهد به انجام آن ها بپردازید.

صفحه نمایش ساعت هوشمند هواوی GT2

عملکرد و کارکرد ساعت هوشمند Huawei GT2

ساعت هوشمند هواوی جی تی 2 دارای عملکردهای زیادی است که در این بخش به صورت مختصر به آن خواهیم پرداخت.

همه شرکت های سازنده اسمارت واچ برای خود سیستم عامل مشخصی دارند مانند: اندروید Wear گوگل، فیت بیت و Tizen سامسونگ و Watch OS اپل در این میان شرکت هواوی نیز سیستم عامل اختصاصی خود را به نام لایت او اس (Lite OS) در میدان رقابت قرار داده است.

قابلیت ارسال و دریافت تماس از دیگر کارکردهای این دستگاه می باشد. که به خاطر بلوتوث 5.1 تا فاصله 150 متری را برای برقراری مکالمه صوتی پوشش می دهد. به غیر از میکروفون و اسپیکر این اسمارت واچ امکان اتصال به هدفون های بی سیم را نیز به شما خواهد داد. اعلانیه نوتیفیکیشن های اپیلیکیشن را نمایش داده و از زبان فارسی به خوبی پشتیبانی می کند.

این روزها که سلامتی به دغدغه اصلی همه تبدیل شده ساعت هوشمند هواوی GT2 با یک ردیاب سلامت دقیق و بدون نقص ظاهر شده است. گزارش های سلامتی بدن شما را اعم از تعداد ضربان قلب، آمار گام ها، میزان خواب، گزارش تمرینات، آمار وزن اگر ترازوی هوشمند در دسترس تان باشد و همچنین میزان استرس بدن شما را اندازه گیری خواهد کرد.

عملکرد و کارکرد ساعت هوشمند Huawei GT2

سایر ویژگی های ساعت هوشمند هواوی Huawei GT2

هواوی جی تی 2 دارای ویژگی ها و مشخصاتی بود که در بخش بالایی به آن اشاره کردیم، در ادامه به دیگر قابلیت های این دستگاه خواهیم پرداخت تا به شما در تصمیم گیری به خرید آن کمک کنیم پس ادامه این مقاله را بخوانید.

  • جی تی 2 در سه مدل اسپرت، کلاسیک و الیت عرضه شده که تفاوت آن ها در نوع رنگ بدنه و بند آن است. چون دهانه بندها از اندازه استانداردی برخوردار بوده پس می توانید از بندهای دیگر موجود در بازار استفاده کنید.
  • ویژگی های دیگر ساعت هوشمند هواوی GT2 شامل: قطب نما، تایمر و کورنومتر، نمایش وضعیت آب و هوا، چراغ قوه و ساعت زنگدار می باشد.
  • جی تی دو دارای 2 گیگابایت حافظه داخلی است که می توان از طریق Huawei Health بیشتر آهنگ های مورد علاقه خود را انتقال داده و از طریق هدفون یا میکروفون به آن ها گوش دهید. ساعت هوشمند هواوی از گوشی های با اندروید 4 به بالا و iOS نیز پشتیبانی می کند.
  • ساعت هوشمند Huawei GT2 در هنگام فعالیت های ورزشی مانند: پیاده روی، دوچرخه سواری، دویدن و… از دقت بالایی برای اندازه گیری برخوردار بوده و نتایج نزدیک به واقعیت را برای شما ثبت خواهد کرد.

قیمت ساعت هوشمند Huawei GT2

اگر قصد خریداری کردن ساعت هواوی جی تی 2 را دارید، برای اطلاع از قیمت این اسمارت واچ هوشمند به فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل مراجعه کرده و از قیمت های به روز شده آن اطلاع پیدا کنید و با ارزانترین قیمت آن را خریداری نمایید.

منبع:https://hakanmobile.com/product/huawei-gt2/