سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Samsunga80

نظر

چالش و ماموریت های روزانه برای دریافت جوایز ویژه همواره یکی از پرطرفدارترین ایده های کاربران برای کلش اف کلنز بوده است که امیدوار بودیم با معرفی کلن گیم این ایده محقق شود ولی بنابر دلایلی سوپرسل این رویداد را تنها یکبار در هرماه برگزار میکند. حالا اما با معرفی بخش جدید چالش های فصلی

که در آپدیت آوریل 2019 به بازی می آید ، همه چیز فرق خواهد کرد. در این بخش نه تنها میتوانید بصورت روزانه از پاداش های مهیجی برخوردار شوید ، بلکه میتوانید از اسکین های ماهانه برای هیروها نیز لذت ببرید! با ادامه این مطلب همراه باشید تا همه چیز درباره چالش های فصلی کلش اف کلنز را بدانید…

اپدیت بهار 2019 کلش اف کلنز - چالش ای فصلی کلش اف کلنز - چالش فصلی کلش - چالش های روزانه کلش -

توضیحات کلی و نحوه اجرای چالش های فصلی

چالش های فصلی تقریبا همیشه در دسترس بوده و هر فصل از آن یک ماه به طول می انجامد. به عبارت دیگر از اولین روز هرماه آغاز شده و در آخرین روز هرماه نیز پایان میابد! در این بخش دو نوع چالش یا ماموریت در پیش روی شما خواهد بود :

  • چالش های روزانه : که 24 ساعت زمان برای انجام آنها دارید.
  • چالش های هفتگی : که برای 7 روز به طول خواهند انجامید.

چالش های فصلی  از تان هال 7 به بعد در دسترس خواهند گرفت و بصورت فردی توسط بازیکن انجام میشوند اما برخلاف کلن گیم شما نیازی به فعال کردن چالش ها ندارید چراکه تمامی آنها با شروع فصل برای شما فعال خواهند بود. همچنین در قسمت پاداش ها نیز میتوانید بلافاصله پس از کسب امتیاز جوایز ، آنها را دریافت کنید.

جزییات پاداش چالش های فصلی

بطور کلی دو سطح مختلف برای پاداش چالش های فصلی وجود خواهد داشت :

  • سطح نقره ای : که برای همگان رایگان است!
  • سطح طلایی : که میبایست با هزینه 30 هزار تومان در هر ماه آن را خریداری کنید!

در ابتدا سطح نقره ای برای شما فعال هست که همانطور که گفتیم برای همگان رایگان است و با اتمام چالش های این سطح میتونید 16 پاداش مختلف ازجمله منابع ، جم و آیتم های جادویی دریافت کنید. البته لازم به ذکر است که پاداش این سطح در مقایسه با سطح طلایی بسیار ناچیز میباشد! در گیف زیر میتوانید این پاداش هارو مشاهده کنید (جوایز زیر جاده متعلق به سطح نقره ای و جوایز بالای جاده متعلق به سطح طلایی است)

نمایشگر ویدیو

سطح فوق مهیج طلایی متاسفانه رایگان نیست و شما میبایست این سطح رو با قیمت 5 دلار  خریداری کنید! لازم به ذکر هست که این خرید تنها برای یک فصل میباشد و اگر تمایل داشتید میتوانید در فصل بعدی نیز مجددا خریداری نمایید!

این سطح شامل 30 پاداش مختلف از همه چیز مثل بوست منابع + کارگرها + لابلاتوری ، رونزها ، کتاب ها ، حلقه دیوار ، مجعون ها و همچنین اسکین های متنوع برای هیروهاست. اولین اسکین جدید کلش اف کلنز نیز متعلق به بربرین کینگ میباشد که گلادیاتور نام دارد و از اواخر ماه آوریل در دسترس بازیکنان قرار میگیرد.

اپدیت بهار 2019 کلش اف کلنز - چالش ای فصلی کلش اف کلنز - چالش فصلی کلش - چالش های روزانه کلش - کینگ گلادیاتور - اسکین هیروها - اسکین کلش اف کلنز - اسکین برای هیروهای کلش اف کلنز


بانک فصلی به کلش اف کلنز می آید!

پاداش های گفته شده برای بخش جدید چالش های فصلی انتهای کار نیست و همچنان ویژگی بسیار مهیج دیگری به نام بانک فصلی باقی است که نقش نوعی مخزن منابع در دهکده شما خواهد داشت!

شاید غیرقابل باور بنظر برسد اما از این پس به میزان لوتی که در اتک هایتان میزنید ، به همان مقدار لوت نیز در بانک فصلی شما ذخیره میشود که یعنی هر اتک برابر با لوت دوبرابر خواهد بود!! به عنوان مثال اگر از اتکی به میزان 400 هزار اکسیر لوت کسب کردید ، به همین میزان نیز در بانک فصلی شما اکسیر ذخیره میشود! البته لازم به ذکر است که ظرفیت بانک فصلی نیز محدود میباشد!

بانک فصلی در سطح نقره ای و رایگان نیز در دسترس بوده و ظرفیت آن برابر با 5 میلیون گلد و اکسیر + 50 هزار دارک اکسیر میباشد. اما این ظرفیت در سطح طلایی افزایش 5 برابری داشته و ظرفیت آن به 25 میلیون گلد و اکسیر + 250 هزار دارک اکسیر میرسد!

منابع ذخیره شده در بانک فصلی رو در آخرین روز هرماه میتوانید به مخازن اصلی منتقل کنید اما نکته بسیار جالب و عالی اینجاست که حتی اگر مخازن شما فول هم باشند باز مشکلی برای انتقال منابع از بانک فصلی به مخازن نیست!! به عبارت دیگر میتوانید بیشتر از ظرفیت مخازن خود منابع داشته باشید.

اپدیت بهار 2019 کلش اف کلنز - چالش ای فصلی کلش اف کلنز - چالش فصلی کلش - چالش های روزانه کلش -


هزینه و مدت زمان ارتقا ساختمان و نیروها را بوست کنید!

همچنین علاوه بر موارد گفه شده بالا ، با خرید سطح طلایی قسمتی جدید با قابلیت های ویژه به نام Perks در بخش پاداش چالش های فصلی فعال میشود که نه تنها به شما امکان بوست و کاهش مدت زمان ارتقا ساختمان و نیروها را میدهد بلکه از این پس میتوانید هزینه آنها را نیز کاهش دهید! به زبان ساده تر شما میتوانید بمدت یک ماه نیروها و ساختمان های خودتون رو با هزینه و مدت زمان کمتری نسبت به حالت عادی بسازید و یا آپگرید کنید.

ویژگی های سطح طلایی:

  • 30 جایزه
  • آیتم های جادویی
  • ظرفیت مخزن فصلی: 25 میلیون سکه و 25 میلیون اکسیر و 250 هزار دارک اکسیر
  • دونیت تک جمی برای کل فصل
  • بوست های ویژه: بوست کارگر، بوست آموزش سربازان و… هر بوست میتواند 20 درصد از زمان را کاهش دهد
  • میتوانید به آخرین و خاص ترین جایزه فصل دسترسی داشته باشید: اسکین کینگ

همه چیز درباره چالش های فصلی و کارت طلایی کلش اف کلنز:

یکی از نقاط قوت بازی همواره برگزاری چالش ها بین هم کلنی ها و بازیکنان بوده است که تا امروز در قسمت جنگ بین کلن ها ( جنگ بین قبیله ها) تا حدی این انتظار برآورده شده بود ولی در اپدیت جدید بازی این چالش ها رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است و هر بازیکن با توجه به پاداش ها و جوایزی که برای هر چالش روزانه ، ماهانه یا فصلی در نظر گرفته شده است، تشویق به شرکت در این چالش های جدید خواهد شد. در اینجا دیگر نیازی به عضویت در کلن و یا نیاز به ادمین کلن برای استارت چالش نخواهد بود.

چالش های جدید به دو دسته کلی سطح نقره ای و سطح طلایی تقسیم بندی شده است. که برای رسیدن به سطح طلایی شما نیاز به داشتن بلیت طلایی یا همان کارت طلایی کلش اف کلنز خواهید داشت.

یه نکته داخل پرانتزی! اصلی ترین فرق بین این دوسطح، افزایش قابل توجه جوایز حاصل از پیروزی در هر نبرد می باشد به این صورت که شما با خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز با هر بار پیروزی در یک چالش یا چلنج clash of clans ،از جوایز خیلی زیادتر و بهتری بهره مند خواهید شد.

اپدیت بهار 2019 کلش اف کلنز - چالش ای فصلی کلش اف کلنز - چالش فصلی کلش - چالش های روزانه کلش - بوست بیلدر - بوست لابلاتوری - بوست نیروها - بوست کارگرها