سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Samsunga80

نظر

معرفی کلی بازی فری فایر

بازی فری فایر یک بازی آنلاین است که در سبک جنگی به بازار داغ بازی‌های موبایل برای دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی و عرضه شد. این بازی دارای امکانات و ویژگی‌های درون برنامه‌ای متفاوتی است که از این جهت توانسته گیمرهای زیادی را به این بازی علاقه مند کند.

اگر از طرفداران بازی‌های موبایل پابجی باشید قطعا به این موضوع پی برده‌اید که فری فایر نیز ادامه‌ای بر این بازی آنلاین است. محیط و گیم پلی موجود در این بازی مانند پابجی موبایل است. به طوریکه گیمر می‌تواند بازی را به صورت تک نفره و یا چند نفره اجرا کند.

این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است که تنها باید برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن هزینه بپردازید. اما موضوع اصلی این مقاله گرفتن الماس و یا جم در بازی فری فایر است. از این رو در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

 

الماس فری فایر

در بازی فری فایر به چه شکل می توان الماس جمع آوری کرد ؟

جم ها در بازی فری فایر بسیار مهم هستند چرا که بتوانید با استفاده از آن ها به مراحله های بالاتر بروید و مسیر بردتان را آسان تر کنید. پس در چند راه حل ساده که چندتای ان ها درصد ریسک در آنها زیاد است برای بهتر شدن کیفیت بازیتان به شما اموزش میدهیم ودر کنار این روش ها قصد داریم روش های رایگانی به واسطه ی سایت ها ،اگهی های تیلغاتی و فیلم ها در یوتیوب خدمات دهی شده است که اکثر بازیکنان به دنبال انها هستند تا بیشترین امتیاز ها را کسب کنند را دسته بندی کرده ایم ونحوه ی استفاده از ان ها را به شما آموزش دهیم

تمام روش های بدست آوردن الماس های فری فایر

1. خرید جم فری فایر از موجو شاپ

در اینجا برای گرفتن الماس ها دو سه تا روش دارید آسان ترین راه حل پرداخت پول است که بتوانید الماس ها را در بازی اکتیو کنید البته ممکن است در نظر شما این راه حل گران بنظر برسد ولی بهترین راه مدنظر است و به طور روزانه الماس ها برای شما دخیره میشود. 

2. کد ها و رمز ها در بازی فری فایر

روشی نسبتا سخت است و راحلی معمولی و همیشگی نباشد ولی یک روش کاملا واقعی و بازی عادلانه است که کد ها ورمزهایی که در نقاط مشخص ارائه شده است با استفاده از عوض کردن سرور خود آنها را بدست آورید.

جم فری فایر رایگان

 

شما باید در اینجا اپ هایی تبلیغاتی هستن را پیدا کنید به شما پول می دهند که الماس هارا بتوانید خریداری کنید به طور مثال برای هر اقدام 20 سکه به شما می دهد و تا 50000 سکه نشود پول را یه شما پرداخت نمیکند به جز اینکه کلی از وقت شما را میگیرند احتمال اینکه پول را پرداخت نکنند هست و اصلا روش مناسبی برای خرید الماس نیست در پایان میتوان گفت زمانتان از دست میرود و پولی بدست نمی اورید.

روشی که توصیه نمیشود

یکی از خطرناک ترین و سخت ترین روش است در این روش شما بازی را میتوانید هک کنید و الماس ها را بدست اورید ممکن است اگر موفق به هک کردن نشدید یوزر شما برای همیشه قفل شده و یا امکان جریمه هم در پی داشته باشد پس اگر مطمئن نیستین از بابت استفاده از این راه حل ما این روش را به شما توصیه نمیکنیم چون ممکن است برای همیشه امتیاز بازی کردن با بازی مورد علاقه ی خود از دست بدهید.